ח"כ קיש: "ממשלה שנשענת על רע"מ לא יכולה לטפל בטרור"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ קיש: "ממשלה שנשענת על רע"מ לא יכולה לטפל בטרור"

    ח"כ יואב קיש במהדורת סוף השבוע: "בעבר נסיתי להעביר חוק לשלילת קצבאות למשפחות מחבלים, מי שבלם את שלילת קצבאות ממשפחות מחבלים זה בגץ. לכן שנחזור לממשלה דבר ראשון חייב להעביר את פסקת ההתגברות. אני נמנע מלדבר על פגישת נתניהו בערב הפיגוע"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב קיש שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר סוף השבוע על גל הטרור ותפקוד הממשלה: "אנחנו נלחמים מול טרור ערבי מעל מאה שנים, מאז שחזרנו לארץ ישראל. הביקורת שלי היא שאחרי שומר החומות משהו השתנה וכל ממשלה שקמה אחרי האירוע הזה הייתה צריכה לפעול לתקן דברים ולעשות דברים שקודם לא עשו. לפני זה לא ראינו כזו אלימות של ערביי ישראל. לצערי טאטאו את זה מתחת לשולחן. זה מתפוצץ לנו עכשיו בפנים".

    לדבריו "אי אפשר להישאר בהגנה כל הזמן ולחכות לנס, היו ניסים ברוך ה', אבל חייבים לעבור למצב התקפי ולסכל את הטרור".

    הוא טען כי "בקרב ערביי ישראל אין פעילות משמעותית של שב"כ ולכן 'הופתענו' כביכול באותם פיגועים. מבחינת הטיפול בטרור שנמצא בתוכנו – זה האתגר הגדול שלא מטופל ופה צריך לפנות לטיפול משמעותי בקיני המחבלים וראינו שפספסו מחבלים המזוהם עם דאע"ש".

    קיש הוסיף "חייבם לבחון ולהעביר סל של חוקים שמטרתם הרתעה וענישה ואנחנו הולכים להוביל את זה. אני ניסיתי להעביר את החוק לשלילת קצבאות ממשפחות מחבלים – אבל בג"ץ בלם אותו. הוא טען שאי אפשר לבטל זכויות של ילדים בגלל שהאבא שלהם רוצח".

    הוא סיכם: "אנחנו צריכים לחזור לשלטון, דבר ראשון נחוקק פסקת התגברות ואז אפשר יהיה לעשות דברים כמו שאנחנו רוצים לעשות. כל עוד לא עשינו את הדבר הזה והמשפטנים מנהלים את האירוע – ככה זה נראה. ממשלה שנשענת על התנועה האיסלאמית לא יכולה לטפל בטרור ולכן הם מוצאם פתרונות קלים".



    0 תגובות